Tisdag!

Dagen efter måndaxklubben, prata med mina vänner som vart där och det hade väl vart sådär, prata med en annan som sa att det va skitkul, så det va nog delade meningar.. Själv fick jag gå upp kl  06 idag, inte mysigt! Skulle följa med syrran till salongen.. Blev lite grått ;P men det brukar bli  det i början, så försvinner det efter några tvättar =) Sen åkte jag hem.. Ska in till stan sen igen.. Kan bli äventyrsgolf i skara, det kan bli biljard och det kan bli något helt annat =) Imorrn ska jag ha min första körlektion, är grymt nervös.. Måste kolla min tid för säkerhetens skull så jag inte skrivit upp fel :P haha det skulle va så typsikt mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0