Sista helgen i maj..

Så var denna helgen också snart till ända.. Fredagens skoldag slutade med yoga i stadsträdgården, mkt mysigt, sen lekte vi med vattenballonger ;D Och det va sista idrottslektionen, jag började gråta lite lätt, det är rätt sorgligt, vi har ju haft gympa så länge jag kan minnas, när man kom med sin lilla tygpåse med lite kläder i, som sedan utbyttes mot en påse o nu en större väska.. Men sånt är det, allting tar slut.. Sen åkte jag hem.. Duscha o fixa i ordning mig lite, sen övningskörde jag in till stan o där träffade jag marre o lisa.. Sen åkte lisa hem o jag o marre gick till amira istället.. Vi va där en stund, sen gick vi ner till vattnet och sen mötte vi upp pojkarna för vi skulle spela minigolf med dom.. Det va massor av folk men vi körde ändå.. Calle hade sgt innan att han skulle vinna och jag kan ju meddela er att han kom 4 av 5 stycken, bra jobbat ;P Jag kom för övrigt på tredje plats och jag blev bästa tjej :D vann gjorde linus o efter honom kom anders och sista platsen gick till john ;P Ungefär alla teknik treorna va där och så träffa jag på pappa, han hade också spelat minigolf.. Sen visste vi inte vad vi skulle göra så först åkte vi  o käka, sen spela vi fotboll å ågårdsvallen, mkt roligt, sen splittrades alla.. Fast vi följde calle o hämta lite grejjer för han skulle till stadsträdgården.. Och jag o amira gick hem till henne.. Sen tog jag bussen hem.. Min mamma åkte för övrigt till mallorca idag, jag tror att det var dit iaf :P

Lördagen tillbringades på villabadet, jag trampa in till stan vid tio, sen va jag hos anna vid halv elva, så vänta vi in marre, sen köpte vi mackor o sen hämta vi upp amira och sen när klockan va närmare 12 så la vi oss ner o började pressa, riktigt underbart väder var det :D Bada gjorde vi också, vattnet va riktigt skönt, benen domnade inte bort vilket va hur gött som helst ;P Amira droppa av vid två tiden o marre vid fyra, i samma veva kom colle o en kompis till honom så vi spela lite boll och sen skulle dom hem o fixa lite o sen skulle dom komma tillbaka för att följa med oss ner till stan, och jag o anna stod där o vänta och efter en halvtimme får vi ett sms om att dom inte hinner o komma, tack för den..Sen cyklade jag hem..

På kvällen kom emelie, lisa, marre och amira hem till mig.. Vi hade tjejkväll o vi tjöta, myste o skratta.. En gång låg jag verkligen på golvet o bara rulla runt av skratt :P Tack för att man har sånna härliga kompisar =) Vi är B.U.G i ett nötskal :D Sen va det lite spionering vilket va fruktansvärt kul.. Så skulle amira ut en STUND o prata med en "kompis" hon va borta i fem timmar ;P haha,, Sen vid tre- halv fyra la vi oss och då va det fortfarande ljust ute o det började ljusna.. Så härligt att det inte blir mörkt ute.. Känns som utomlandsvärme ;D Emelie sov inte över men dom andra gjorde det, lisa åkte dock hem redan vid tio.. Amira o marre fortsatte att sova, jag gick up o gjorde läxor, gjorde färdigt uppdragen i information & layout.. Sen kom dom andra upp, vi gick ut o käka på en filt i trädgården.. Sen la vi oss i skuggan.. Dom pyste vid två tiden, sen  va jag ensam igen :P Men inatt kommer syrran, säkert brun som en bränd pepparkaka...

Sen va jag ute o sola i eftermiddags, gjorde lite läxor samtidigt, sen testade jag en sak som jag alltid velat göra, det var att fylla en flaska med vatten blandat med salt som man sedan sprutar på en.. Om man blir brunare av det.. Och jag inbillade mig att man blev det.. vet inte om det stämmer.. Men men,.. jag tror nog det gjorde lite iaf :P haha..

Shit pompe vilket långt inlägg :P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0