Peace and love *suck*


Jag vet inte hur många gånger jag hört peace and love dom senaste veckorna, det gör nästan ont i öronen. PÅ tal om öron.. Wester va nära på att inte komma till peace and love, så som han tjatat om det. Fy faan va kul det hade vart..Han hade fått infektion i öronen så han va tvungen att åka till en läkare..  Doktorn hade sagt att han inte kanske kunde åka och att han skulle få pencilin så att han inte kunde dricka! Det hade vart ännu roligare..
Så han missa bussen dit så nu får han åka tåg/buss själv upp till borlänge och sin älskade festival :P HAHAH.. Det här gjorde min dag när han ringde och berättade!! Kul när han trodde att han glömt nyklarna i dörren också och jag fick leta upp telefonnummer till hela hans gata!! Nu släppte nervositeten för en stund!


Oh my good va roligt!


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

ge förslag på vilken frisyr jag ska klippa imorgon :)

ha en bra dag :D

2008-06-25 @ 13:07:27
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0