Kan tyckas ^^

Kom hem från stan för en stund sedan, sitter just nu och väntar på att sista semifinalen i fotboll ska dra igång, ryssland mot Spanien, hejjar på Ryssland. Tycket att det är kul när nationer som ingen trott på är bra! Så jävla trökigt att tyskland gick vidare igår, dom är så beiga.. Hade vart mycket roligare om turkarna hade gått vidare. Så mitt i matchen blir det massa tillfälligt avbrott, grymt störande.. Och mitt i allt så ringer Anders, så är det han och Wester i telefonen, som sjunger peace and love tjallalaa peace and love osv.. snacka om att jag är avundsjuk och dom vet det så väl, elakingar!! Men kul att dom tänker på mig när dom är där borta ;P hahahaha..


Va och käkade med flickorna idag, det va grymt mysigt.. Satt på madonna i två timmar o bara tjötade om allt och alla.. Käka grillad entrecote med bearnaisesås och klyftpotatis, fruktansvärt gott! Övningskörde in till stan och det gick riktigt bra, men gjorde en vänstersväng på 44:an, det va äckligt.. Usch!! Vinka till en tant på väg ifrån Källby, hon va jättesöt :P haha hon såg glad ut då ^^ Sen fick jag skjuts utav Emelie hem och då sms:a Lisa och sa att hon va i bussen bakom och då vände jag mig om och vinkade och då vinka busschauffören jätteglatt istället =) Hahah, men nu ska jag se på fotboll.. Njuta av spaniens snygga målvakt casillas, raaaw säger jag bara!!



HET? Kan tyckas ^^



   


Kommentarer
Postat av: emelisen

haha! busschauffören måste sett söt ut när han vinkade till dig :P Jag såg ju inte riktigt för jag var upptagen med att skratta och gråta gläjdetårar och köra bil samtidigt ;P

2008-06-26 @ 22:54:58
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0