Ett skratt förlänger livet!


Måste säga att kvällen igår blev troligt lyckad!


Först en jättemysig middag ute med vännerna, sedan en hemmakväll med mamma och syrran, vi kikade på fotbollen.. Till en början va det en riktigt tråkig match med få målchanser. Sen börja vi kolla på min förstoring och börja prata om när vi va små, så gick jag och hämtade ett litet album där vi har kort som vi tagit hos en riktig fotograf och jag kan säga en sak! Det var längesen jag skratta så ofantligt mycket, jag fick riktigt ont i magen, visste knappt var jag skulle göra av mig själv.. Innan vi tittade i albumen så att jag sträckt upp mina fötter i luften och sagt lite smått allvarligt, jag har rätt fina fötter va? Och mamma bara, men va har du gjort med långtån?? Den är ju helt sne! Och kolla!! Dina tår är hjulbenta, så fina va mina fötter ;P hahaha..


Aja vi kolla i alla fall i albumen och shit säger jag bara, första kortet va på alla syskona, Per står som en annan pöse, Anna ser lite och söt ut i sin pottfrisyr och jag själv ser lite halvt utvecklingsstörd ut, mina fötter va åt alla håll och herregud det går knappt att förklara.. Det måste nästan ses, får lägga upp några bilder. Sen kolla vi i syrrans album och hon såg ut som en rosa kalkon för dom hade satt henne på ett litet berg (ser det ut som) och brorsan va bara en söt köttbulle med byxorna uppdragna upp till armhålorna, hahah.. I mitt album så har brorsan fått sina "harry potter"/ "uggla" glasögon, då skratta vi ännu mer. Och mig hade dom satt på en sjömansklänning och sedan satt i mig i en vagn, som är på tok för liten för mig.. Mamma ogillade det..  Men det va längesen vi skratta så mycket, vi prata barndomsminnen och så hämta vi några andra fotoalbum, det är så himla roligt med kort! Kolla va vi ska ha för kort till min student :P jag har två favoriter


Sen fortsatte fotbollen och Spanien vann med 3-0, det gjorde inte så mycket för jag kom på att halva laget va grymt heta, så jag längtar till att få se finalen, jag hoppas dom kör över tyskarna!

       

 

kolla in syrrans söta fötter!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0