En utav alla

En person utav alla i världen gjorde mig på bättre humör idag, denna person brukar jag oftast bråka med, bli irriterad på och skälla på men idag gjorde hon mig på bättre humör och den personen är min syster!! Tack! Kändes som om jag gick in ett moln som var helt svart och nu kom jag ut ur det.. Mamma sa att det va varmt ute, så jag gick ut och sola. Det va riktigt gött! Är blek som ett spöke, så det kändes som om solen tog lite.. Och mamma sa att det skulle bli fint väder i nästa vecka så det kanske kan bli lite bad o sol denna gång på gullbranna till skillnad från förra året, haha.. Anna, som är min syster är på Liseberg idag och jag ångrar nästan att jag inte följde med, perfekt väder idag, så skulle det bli en minitradtion att åks vid den här tiden, va ju där denna helgen förra året, fast med min bästa kompis Julia och hennes kompisar.


Blir nog minigolf med syrran o stoffe imorrn =) Ska bli dunderkul och ikväll ska jag nog hem till lisa och kolla på arn =) Skönt o åka dit, "lucky me" att mamma sa att hon kunde skjutsa mig ikväll =) Kanske kan köra dit!! Så måste jag packa imorrn, kommer aldrig på plats med allt.. Jag fick i uppgift att sköta underhållningen, får bli film, musik, kubb, kortlek, frisbee och boll och strandtennis :D:D


Kommentarer
Postat av: mingla

blir det nån utlandsresa i sommar då :) ?

2008-06-28 @ 20:02:17
URL: http://heymingla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0