Detta va ett tag sedan..

Usch, det här va nästan äckligt längesen. Jag tog ett litet sommarlov ifrån allt bloggande under de sista veckorna i skolan och den första veckan på sommarlovet men nu är jag påt igen :P För nu ska jag klaga, det är så fruktansvärt tråkigt att inte vara 18.. Att se alla gå ut och så kommer man själv inte in :( det borde verkligen va det året man fyller.. Ikväll ska lisa, marre och anna och halva lidköping och massa annat gött folk till månadxklubben och vad får jag göra? Åka hem, jippie.. Visst jag sparar pengar men jag vill också FESTA!!! Shit va livet suger.. Så kommer dom pratat om allt kul som hänt och så har inte jag fått vara med och uppleva det.. Inte nog med att det suger så ska våran underbara emelie åka till USA! Om en vecka är hon borta ett år framöver.. Det kommer bli så himla tomt :'( Jag har nog inte fattat det än.. Eller så vill jag inte inse sanningen..


Nej nej!


Kommentarer
Postat av: emelisen

usch nu fick jag ont i magen!

2008-06-23 @ 18:15:47
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0