Dagen innan karnevalen =)

Nu är det dagen innan karnevalen, ska snart börja packa allt inför imorgon.. Måste ta med mig saker till skolan, kläder och annat till karnevalen, kläder till hangaren, kläder till skolan på tis, dricka, smink o massa annan skit,, Kommer aldrig att få med mig allt till skolan.. Får be syrran komma in med det eller lämna hälften hos amira innan skolan.. För jag vägrar släpa med allt till skolan.. Känner även att pengarna kommer flyga ut ur plånboken direkt den här månaden.. men jag längtar verkligen till karnevalen, det ska bli så jävla kul.. Geishor ska vi vara =) Hoppas vi toppar förra årets karneval.. men nu jävlar ska vi tagga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0