blandade känslor..


Gårdagen innehöll många blandade känslor, allt ifrån glädje, hat, tårar, ledsamhet, ensamhet och en rad andra känslor.. Hela dagen va upp och ner. Vi var iaf på rix fm festivalen och det regnade, så det förstörde stämningen en del. Jag va inte på mitt bästa humör, hade ont i huvudet och partystämingen va helt död. Men det va skitkul att umgås med alla gamla kompisar, Marre, Lisa, Emelie, Ida och Matilda, sen träffa vi även på Maria, va som en liten återförening som sedan slutade i tårar när vi skulle säga hejdå till Emelie. Hur ska vi klara ett helt år utan att få umgås med henne :'(  allt har just nu släppt och tårarna bara rinner nedför mina kinder.. Allt känns så tomt! Och hon har inte ens lämnat Sverige än, hur ska det bli sen då? Usch!! Hatar farväl och vem loggar in nu om inte vår goding, det kommer vi inte få se på ett tag.  Fick adressen nu och jag känner bara för att skriva ett brev redan nu! Usch vill inte tänka på det mer nu. Men det är svårt att låta bli.


Starpilots såg rätt snygga ut live, dom hade uniform på sig vilket jag o Ida diskuterat innan om att det är sexigt ;P haha. Och velvet hade världens snyggaste kjol, jag måste bara ha en sån, så är det, ångra att jag inte gick bakom scen och fråga vart hon köpt den. Måste få tag på en sån, eller låta någon sy upp en sån för den va dö snygg! Sen efter Emelie och Ida åkt hem visste vi inte vad vi skulle göra så vi gick till stadsträdgården och sen satte vi oss o gunga och bara tjöta.. Sen åkte Marre hem och då gick vi andra en sväng.. Det va härligt att gå genom stan, så skönt att det sluta regna också, det förstörde en del. Men det va trevligt ändå. Så träffa vi på David =) han är verkligen grymt trevlig och så ser han ut som en liten nallebjörn ^^


Nu vill jag bara till Gullbranna, bort från allt. Träffa nytt folk och bara komma bort från verkligheten.. Står inte ut med mitt liv just nu, det måste ske en ändring och det är nu! Frågan är vad man ska göra? Jag måste ta reda på det så jag kan göra nått åt det!



någon som vet vart hon köpt kjolen? kommentera isf! ska lägga upp bättre bilder sen, men dom är få gå så länge


 


Kommentarer
Postat av: S

härliga bilder!! :D

2008-06-28 @ 13:14:18
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se/
Postat av: Fiaah

Godmorgon=). Hoppas du får en bra dag!=). btw, fin blogg=)

2008-06-28 @ 13:21:26
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0