Bästa kvällen på länge..

Det kanske är att ta i att säga att det här va bästa kvällen i mitt liv, men det va klart en av dom.. Den här veckan kommer bli toppen, känner jag redan nu.. Att den startade med karnevalen va bara underbart och att det vart toppenväder gör ju saken enbart bättre.. Och efter imorrn så är det inget plugg kvar i skolan :D:D va o kolla på ölbrännbollen med marre, amira, lisa, calle o anders, det va grymt kul! Allt va perfekt, underbara kompisar, bra underhållning, bra musik och en helt fantastisk sommarkväll!! Shit alltså.. Man vet inte vart man ska göra av sig självv, ggrymt stort fucking tack till linus att han går i samma klass som han :P jösses! Det här ska jag leva länge på... Vart många höjdpunkter denna vecka! Hoppas det fortsätter såhär.. Kul att se anders facination över ett slagsmål, inte kul när folk är så töntiga o ska slåss, men det gick ju trots allt bra.. Shit jag kan inte sluta le.. Ahh vilken toppenkväll :D:D Får sluta skriva snart haha.. Kan säga att jag haft en helt underbar dag med marre.. Hela dagen :D sen nio imorse.. mkt promenad denna dag.. Till och från majåker två gånger och på cykel en gång! Tur att det inte regnar :D


Ahh han är så charmig ^^

Sov gott för det kommer bergis jag göra.. drömma med hoppas jag på! Det här var mer än vad jag kunde önska mig.. ^^


Jag älskar sommarkvällar <3


image361

Kommentarer
Postat av: emelisen

har du tappat sugen på att blogga, Lisa eller?

haha! Inte bloggat på 17 dagar ju!

SKAMLIGT LISA ;) hahaha

2008-06-21 @ 13:39:25
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0