Äntligen!

Så var första körlektionen avklarad! Det gick faktiskt bättre än förväntat.. Innan va jag så nervös så jag nästan spydde.. Usch blev sjukt nervös, va med Emelie innan o jag va tvungen att ta djupa andetag hela tiden.. Shit alltså.. Men Sten-Inge va hur trevlig som helst och att gå på Sten-Inges körskola känns hel rätt! Bromsa med vänsterfoten ska man tydligen inte göra haha.. Men annars hade han inte så mycket anmärkningar.. Han sa att det märktes att jag kört mkt hemma vilket kändes bra! För det har jag faktiskt gjort.. Så boka jag teorin idag så nu är det bara att börja plugga järnet!! Sen träffa jag Marre, Lisa och Emelie, vi gick till henrys o fika, fast det va bara Lisa & Emelie som fika, jag o Marre är pank ;P haha.. Fick födelsedagspresent i förskott utav Emelie, ett jättefint armband och ett grymt fint halsband.. Me like <3 tack Emelie! Ikväll blir det hemmakväll med mamma, syrran och brorsan, syrran ska klippa min ömma moder o min broder =)


Nu ska jag plugga teori om jag ska klara den där skiten ;P


Kommentarer
Postat av: elina

Hej, det är mina riktiga fransar ;) hihi, jag har ganska så långa och mascaran jag använder är den silvriga telescopic :)

Skönt att du avklarat första lektionen, och lycka till på teorin :)

2008-06-25 @ 18:20:50
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: sofia

kolla min blogg och det senaste inlägget, kommentera din/dina favorit låt/låtar:)

2008-06-25 @ 18:46:39
URL: http://sofiahellbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0