Ännu en söndag

Denna söndagen har var rätt skön, men irritationen har vart enormt hög.. Vakna kvart i elva, fick panik som jag brukar få när jag sover länge på mornarna så upp som ett skott och så började jag packa inför gullbranna, packar ner fööör mkt kläder.. Men eftersom man inte vet vädret så blir det mycket av allt!! Ska nog till marre o droppa av lite väskor innan finalen i em ikväll.. Så jag inte gör en repris som jag gjorde förra året, har aldrig vart med om något så fruktansvärt pinsamt.. Sen bär det av imorrn, va hemma hos lisa igår och hon baka kakor för fulla muggar ^^.. Idag har vi ätit gott, mamma grilla, så åt vi klyftpotatis och bearniessås =) Sen åkte vi till Skara och testa på äventyrsgolfen och jag va så nära på att slå till anna med klubban i huvudet.. Hon kan verkligen göra mig tokig!! Och då menar jag tokig, pappa gjorde hole in one på sista hålet, grattis, jag tänker inte ens berätta på vilken plats jag hamna.. Sen lämna vi av stoffe på station så fick han bege sig av hemåt. Sen åkte vi andra o kolla när hangelösa spela match mot trolmen och dom vann med 6-0, så himla kul o kolla på b-lagsmatcher, hahhaa.. Sen åkte vi o kollade på vårt bardomshem, det kändes väldigt främmande.. Va en otroligt konstig känsla, är nästan exakt två år sedan vi flyttade därifrån nu.. Är hemma hos pappa nu, sen ska jag hem till mamma igen o sen stan o lämna grejjer o sen hem o kolla på fotboll =)

Ha det toppen!!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0