Väntan

Finns det något värre än att vänta? Det finns nog inte det.. Skulle vänta på syrran en halvtimme igår och det blev nästan outhärdligt, men som är otroligt punktlig flicka som jag är så brukar jag få vänta så jag borde vara van. Jag satte mig på en bänk utanför hjertbergs och då kom det en utländsk bil och jag tänkte va kul! är dom på semester och ut hoppar en familj på fyra personer, mamma, pappa, en tjej och en lite yngre pojke och vad har dom på sig? behöver jag ens fråga..  dom har crocs. Jag måste bara få säga att jag är så sjukt trött på att se dom! Jag tycker rent ut sagt att dom är fula!! Visst dom kanske är sköna men aldrig i livet att jag skulle köpa mig ett par.. Känns skönt att ingen i min familj har sånna för då hade det vart sjukt frustrarande.

Nu är det är sommar är dom precis överallt, blir tokig av att se dom i alla dess färger! Helt sjukt när man ser en hel familj komma i dom, men om jag ska säga något positivt så kan dom vara söta i barnstorlekar, men det är det ända undantaget.. Vuxna människor? ajabaja! Men visst dom som vill ha dom ska ha dom.. Men då hoppas jag på att sommaren tar slut snart, hahaha..

Är det någon som tycker att dom är snygga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0