vad sker?

Vad händer en dag som denna? Inte ett skit!!

När man frågat vad folk sa göra idag ska alla ut på roligeheter och vad gör jag? Jo jag sitter hemma..  Alla ska ut och festa och jag har inte gjort det sedan midsommar, så dagen efter min födelsedag, då jävlar säger jag bara!! Då ska det festas för fulla muggar.. Ska hem till pappa nu iaf. Vi ska kolla på minitrips med ryan air och se om vi kan komma iväg på nått.. Just nu spelar det ingen roll vart, bara vi kommer iväg nånstans.. Hoppas ni andra där ute har roligare än vad jag har just nu..



Kommentarer
Postat av: Lisa

Vill du veta nåt tragiskt?

Jag ska jobba morgonen efter 11 augusti så kan tyvärr inte följa med till måndax. Tyvärr :/

2008-07-12 @ 20:59:59
URL: http://lesalisa.blogg.se/
Postat av: emelisen

JAG SAKNAR MIN KÄSEBABY SÅ JÄVLA MKT!

"Kan tyckas" baby, "kan tyckas".



hoppas du får en lite livligare dag imorgon då

2008-07-13 @ 04:32:38
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0