uttråkad..

Allvarligt talat så kan man nog inte bli mer uttråkad än vad jag är just nu.. Va faan ska man göra?
Nu kommer jag skriva något tragiskt, men jag längtar redan till skolan börjar. Just nu är det roligare än sommarlov, det händer inte nått kul nånstans.. Va kan man göra i lidköping? Inget.. Hur kul är det på en skala och man kan inte göra nått heller för man har inga pengar.. Jag och marre ska göra ett försök till att få något att göra.. Vi ska erbjuda oss att hjälpa föräldrar som vill ha barnvakter.. Vi har ju inget att förlora, så vi ska sätta upp lite lappar... För jag orkar inte driva runt såhär.. Ska rassla ur mina sista slantar och "ladda" mitt friskis kort så kan jag komma igång med träningen istället, det blir man ju piggare och gladare av iaf..
 

Ahh, jag blir tokig av att inte ha någonting att göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0