Trevligt

Igår va jag hemma hos marre.. Det kändes så härligt när jag gick hem till marre, skönt väder och jag möttes av trevliga leenden, det är inte vanligt att man gör i lidköping, tragiskt men sant... Det var iaf härligt att träffa marre igen, hon mötte mig och så trava iväg mot hennes hus.. Och världen måsta va bra liten för där möter vi en kille med hund, en som vi brukar hälsa o prata med, fast vi har ingen aning om vad han heter eller nått.. det är helt sjukt.. Sen kolla jag och marre på the ring, man kan varken säga att det var bra eller dålig.. Sen låg vi och tjöta till halv tre innan vi somnade.. Sen idag va vi i stan en sväng och det regna ute, då är lidköping så sjukt tråkigt, finns verkligen ingenting att göra.. Sen åkte vi hem.. Har städat lite här hemma så att det inte ser ut som ett bombnedslag när mamma kommer hem :P

Nu väntar en hemmakväll med syrran.. hade tänkt vara i stan men det är lite skönt att va hemma med syrran också, det är inte ofta, men det beror ju på att hon är med christoffer på helgerna.. Aja det bli nog bra.. Vi ska se Ps. I love you, så jag hoppas den är lika bra som boken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0