Tre lata dagar på stranden =)

Torsdagen spenderades på sveriges riviera, alias svalnäs, va riktigt skönt förutom alla getingar som förvandlade det till ett helvete. Va där med mamma o marre, jag fick äran att övningsköra dit och det gick nog hyffsat bra.. Sen va det hem o duscha och sen cykla jag till marre o sen cykla vi ner till stan, skulle käkat egentligen men vi tog en milkshake på läckögrillen istället, calla joina oss :) han va uppe i varv för han håller på att läsa en otroligt grym bok enligt han själv, ska nog slänga ett öga på den :P Sen cykla vi hem och kolla på girls just want to have fun, en härlig 80-talsfilm =)
Sen sov jag över hos marre..

Sen cykla vi till villabadet.. Låg o pressa till tre-fyra, jonathan joina oss.. Han följde med till torget och tog en glass och sen när vi var o handla inför grillkvällen hos johannes.. Jag o marre gjorde grillspett och en grumt god potatissallad men färskpotatis.. Vi borde bli kockar du o jag ^^ Va riktigt gott.. Sen var det lite kubbturnering där med =) mysigt, sen satt vi ute på gräset med filtar för att skydda oss ifrån myggen.. Sen vid elva drog vi hem.. Då kom jonathan igen.. Han skulle ut egentligen men det blev inte så sen.. Sen cykla jag hem..

Idag har jag vart på stranden igen, trodde jag skulle till götet ikväll så därför kunde jag inte följa med till svalnäs, så jag cykla iväg till villabadet, marre va också med :) vi träffa massa folk vi kände, bla JULIA =) va riktigt trevligt.. Jesus son va även där, han är så sjukt charmig, hans leende, ahh.. Den tjejen som får honom kan skratta sig lycklig.. Blev inget ikväll, så det ser ut som att det blir en hemmakväll, hoppas det går ngt bra på tv =)


tack för tre underbara dagar på stranden och allt annat trevligt också =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0