söndag...

Så håller söndagen på att passera också.. Helgen har vart fruktansvärt seg.. Inte gjort ett skit sen i fredagskväll.. Men nu i veckan har jag lite saker att göra.. Ska försöka träna varje dag eller, mån, tis, ons, tors o fre iaf.. Så fråga pappa om jag ville följa med ut o fiska nån dag o det är alltid trevligt.. Sen åka vattenskidor. :D har aldrig gjort det så det skulle va sjukt kul :D... Sen spela korthålsbanorna i lundsbrunn med pappa o brorsan.. Sen spela våran  avgörande match i biljard med brodern min.. Så kan man ju hoppas på att det dyker upp annat trevligt.. Ser inte ut som att man kommer få träffa Lisa på ytterligare en vecka :'( menmen.. sånt är livet.. Hoppas på snart.. Men jag har turen att få umgås med min arbetslösa väninna marre ;P Vi ska ju träna tillsammans nu i veckan och kanske hittar vi på ngt annat skojj, en fågel viskade även i mitt öra att vädret skulle bli bättre på tis, så vi kanske kan åka inlines nån dag också =) för nu ska vi börja aktivera oss =) Har till och med köpt tränings t-shirtar så att syrran ska sluta klaga.. fast det var två jag inte gilla så jag funderar på att byta dom.. Gilla en t-shirt som syrran har grymt mkt, får fråga om man får köpa den :P haha..

Ha det toppen allihopa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0