Ny vecka

Så var det måndag igen, eftermiddagen igår spenderades hemma hos min farmor och farfar, dom är så sköna.. Vi fika och kolla i gamla fotoalbum.. När jag såg endel bilder på mig när jag var liten, det va skrämmande.. Ska visa någon gång, jäses va tjock jag va.. Sen tjöta vi lite och sen somna anna i fåtöljen så då åkte vi vidare, för anna skulle til götene och hämta en väska som hon lämnat där. Sen åkte vi hem, jag o anna gick ut på en långpromenad till filsbäck och tillbaka.. sen säger mamma att vi har bigaroer i trädgården och det hade vi =) LYCKA!! Det är så himla gott.. Sen när jag kommer in börjar det klia som bare den.. Då har jag fått tre myggbett på vaden.. Sen senare på kvällen när jag kollade på besatt så kliar det på baklåret och så kolla jag hur det såg ut, det var verkligen världens största myggbett, fy bövelen va det kliade.. säkert 2 cm i diameter.. 2 stycken sånna hade jag fått... Sen lyckades jag somna i mitt varma rum och nu återstår en dag utan att veta vad man ska göra.. Funderar att dra med Per och spela biljard =) Hoppas han inte har något annat planerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0