naeee

Skulle åkt med tåget kl 9.06 till göteborg, jag va så gott som säker på att det gick ett då för jag har för mig att vi åkt på vardagar men för säkerhetens skull så skulle jag dubbelkolla och det var tur det,  för det tåget gick bara lördagar, söndagar och helgdagar.. Det är så typsikt när man gått upp tidigt och så.. Men aja, fick jag ju tid för att blogga lite, har inte haft möjligheten till det förrän nu..

För i tisdags efter träningen åkte jag direkt hem till julia, hon var kattvakt åt hennes bror och hans sambo =) Så jag joina henne, vi gosa med katterna som var 12 veckor och kolla på vänner hela kvällen så grymt mysigt.. Sen låg vi o tjöta sent in på timmarna, det är ändå endel som händer när man inte träffas på ett tag trots allt.. Sen dagen efter så käka vi lite där, då kom julias pappa och morfar över, grymt kul att få träffa dom igen, va så sjukt längesen.. Sen följde jag med julia hem till Skara.. Hon körde dit eftersom hon är så grym som tagit körkort :D Så busa jag lite med julia, eller hennes kompisar snarare :P... Sen ringde marre och fråga om jag vill följa med ut på sjön och jag har typ aldrig åkt båt.. En gång och sen färja tror jag :P och det räknas inte.. Så det var marres brors flickvän bror som fråga marre om hon ville följa med och hon i sin tur fråga mig :P Så vi va fyra som åkte ut, blåste lite, men flytvästen värmde gott.. Sen la vi till vid en liten ö och grilla korv, engångsgrillen va sjukt dålig, så killarna sprang runt o leta pinnar o bark för att sätta fyr på skiten, så duktiga va dom ^^ Sen efter ett tag så fick vi våra korvar =) Vi var även en tur vid läckö slott och spiken =) Sen när vi skulle ifrån ön starta inte motorn och jag bara tänkte, va faaan.. Så börja dom ta bort tändstiften o putsa dom och sen så starta motorn tack o lov =) haha, blev lite skrajj där, båtovan som man är ^^.. Sen åkte vi tillbaka till marinan, som stället kallades där han hade båten.. Sen åkte vi hem till marre och så hämta syrran mig där..

Så nu ska vi ta tåget till göteborg vid 10.38 istället, vi hade tänkt gå till heden och kolla lite på gothia <3 Ska bli kul o se om stämningen är på topp.. Hoppas att få se zambia.. ska kolla när dom spelar.. HA det fin allihopa..

Kolla in godingarna

  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fy farao! :P Fick du träffa snyggingen!? Lucky you ;)

2008-07-17 @ 10:15:44
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0