mindre bloggande

Hejhopp!
Det kommer bli mindre bloggande nu, eftersom vår dator håller på att förvandlas till ett helvete.. Måste be någon kolla på detta eller så får jag ringa till gloconet.. Igår spenderades hela dagen på stranden, i åtta timmar! Från kvart i tio (vi var nästan först) till klockan 18!!! En underbar dag men nästan i längsta laget :P typsikt syrran, men det va grymt skönt, jesus son va där igen, man kan inte se sig mätt på honom :P En anna kille va även där som är grymt snygg :P Träffa även lite pågar från klassen, anton den jäveln kände inte igen mig :( Det va sjukt varmt på land och otroligt gött i vattnet.. Vi va ett stort gäng som låg där, det va jag, anna, stoffe, mamma, petra, kjell, lena, beirut, bengan och sen kom brorsan =) Vi spela strandtennis o bara hade det skönt.. Har blivit rätt brun i ansiktet nu..

idag har jag jobbat mellan 8 och halv ett, sen hem o käka, duscha av sig, in till stan, körde ett gympass med stoffe =) och sen gå på stan och sen hem till mormor för att fira hennes födelsedag.. Sen ett kvällsdopp på villabadet :) Mkt skönt, måste göra det oftare.. Sen nu hemma.. Ska nog till stranden imorrn och sen körlektion och sen träning, sen på onsdag får jag nog jobba =) 

Ska dra mig nu =) ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0