Kusiner =)

Vi var hos min kusin igår kväll för några skulle klippa sig för hon får inte åka bil.. Hon är gravid och börjat öppna sig lite smått och då kan vibrationerna bilen orsaka "obra" följder. Det är lite för tidigt för barnet att komma så dom kan inte göra så mycket annat än ta det lugnt..  Men hon är så fin som gravid.. Men den där lilla söta kulan på magen.. Längtar till att få ett litet kusinbarn.. Innan Anna börja klippa och färga så käka vi god mat och bara snacka skit.. Va så himla kul att träffa mina kusiner, blir inte alltför ofta :/ Så kom det vanliga frågan som jag fullständigt hatar, Lisa, hur går det med killarna då? Och där sitter jag ensam singel och känner mig lite halvpatetisk.. Den frågan får mig att känna mig så obehaglig.. Och så jag att det va som vanligt och då börja dom nästan säga, men det gör inget du behöver inte berätta om du inte vill, som om jag hade nån iaf.. Så jag försökte byta samtalsämne så fort som möjligt.. Kan inte bara folk släppa den frågan.. Aja kvällen fortsatte iaf och jag och Anna kom inte därifrån förrän 22.40 men det va jättemysigt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0