jag smälter..

Shit pompe vilken varm dag, känns som man håller på att smälta bort.. Imorrn blir det iaf en dag på stranden.. Jobba till halv tre idag, sen sola jag 20 min sen gjorde jag mig  iordning och for in till stan o träffa en kompis, vi kollade på offsifde, den va rätt bra faktsikt.. Sen tog jag mig en promenad genom staden. Har verkligen vart en underbar kväll! En äkta sommarkväll, sånt gillar vi :P Så nu ska jag kolla på sex and the city och sen sova, sen upp för en dag på stranden.. Detta högtryck ska hålla i sig =) yeaah we love!!


Imorrn ska jag sola för kung och fosterland ^^





Kommentarer
Postat av: emelisen

Åh vad härligt! :D

Här har vädret varit katastrof idag.

Regn och åska. haha!



Men ni får njuta nu :D hoppas du får en underbar dag på stranden imorgon :)

2008-07-24 @ 01:26:49
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0