Hej! Otränade mig!

Fy bövelen va jag är otränad, kommer få en redigt go träningsvärk imorrn så ni anar inte. .Va på skivtstång & spinning pass med syrran, blev totalt slut.. Svettades som bara den.. Men kul vart det.. Känns alltid lika bra efter.. Innan spela jag biljard med brodern min.. Det blev oavgjort.. Så det ska vi göra upp en dag ;P.. Har ringt ett okänt nummer till mig och eniro hittar det inte.. Så jag får väl ringa upp och se om det va nått viktigt.. Aja ska till min goding julia i jönsegården nu, hon är kattvakt, så jag ska försöka få låna syrrans kamera =) Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: emelisen

haha, det var jag som ringde :P

2008-07-16 @ 00:34:17
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0