gothia cup..

För ett år sedan var det vi som var på gothia cup.. Det var en så himla rolig upplevelse, bland det roligaste jag upplevt, så mycket folk, från alla olika länder och alla var glada! Stämningen var total! Invigningen var bara så enormt mäktig. Det var efter det vi träffa engelskmännen, det var en av dom som fick en glasflaska i huvudet sen, så det va lite otäckt men det är ju tyvärr dagens samhälle.. Vi vann en match, det va alltid något, men det va lika kul att kolla på andras matcher.. Kolla när gambia spela på heden, dom va riktigt bra! Ville att dom skulle vinna, fast det gjorde dom inte :( Allt va bara så underbart! Saknar det.. Alla som är där nu kan bara njuta, dom har en underbar vecka framför sig! Funderar på att åka ner och kolla en dag, man kan ju inte missa denna folkfest.. Kommer aldrig glömma den dagen när vi tog fel spårvagn och åkte ut till igenstans, vi irra omkring i en timme, det gjorde även några härliga personer från helsingborg, dom prata så himla kul, har nog aldrig skrattat så mycket, det ekade nog i hela spårvagnen =).. Sen grät jag mig till min Einar, han som gav den till mig måste vart snällast i världen, eller bara helt dum ihuvudet.. Skulle aldrig ge bort en stor rosa gosig sak till en tjötig blondin :P haha.. Borde satsa på en skådespelarkarriär =) Det tyckte iaf föräldrarna som var med under veckan :P ahh man hat verkligen en massa härliga minnen =)

gothia cup 07

   
  
   
   


man kan bara älska gothia ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0