Första dagen på jobbet ;)

Då har man vart första dagen på jobbet också.. Trampa iväg på cykeln vid halv nio eftersom jag började vid nio, men som vanligt blev jag för tidig.. Jag fick den stora äran att städa i potatislagret, ett tvättäkta skitjobb.. men ja e inte bitter ;P Jag studsar snarare av glädje, det är ju för fasiken ett jobb!! Och vad skulle man göra utan musik.. Tur att jag är så bra att använda min fantasi så att tiden går fortare med :P Fick även hjälpa till att skala lite potatis.. Sen fortsatte jag i lagret igen.. Börja tänka på Sune då :P när han säger att man ska svettas när man jobbar, då har du aldeless rätt i detta fall, blev grymt svettig och sketen, ett äkta mansjobb! Fick använda mina muskler (dom få jag har), använde skyffel o annat gött.. Dom sa att jag i princip får jobba när som helst =) Skiitbra! Sen vid tre så cykla jag hem.. Så hann jag med att sola en timme och nu dricker jag vatten för jag är så grymt törstig.. Och nu ska jag packa träningsväskan, för än är det inte slut på svettandet.. Ska iväg på ett skivstång & spinning pass :P Oh kommer va trött ikväll, ska lägga mig direkt när jag kommer hem, ska börja jobba vid 8 så jag får väl gå upp vid sju :(

Aja ni får ha det toppen, simma lugnt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0