fisketur...

Snart ska jag iväg på fisketur, ska bli riktigt kul. Va så längesen jag fiska nu.. Så jag ska följa med pappa och Åke i hans båt.. Så hoppas vi på att  vi får napp :P... Annars har jag vart i stan idag, va o träna lite lätt med marre, man kan inte känna sig mer vilsen i ett gym än vad jag gör, har ingen aning om vart jag ska ta vägen :( Får be att nån följer med nångång som kan det där.. Sen la jag mig ute o sola o sen duscha jag och gjorde iordning mig och nu väntar jag på att åka iväg ut på sjön, ska nog ta mig något att äta, man vet ju inte när man kommer hem.. Sen imorrn blir det jobb, så jag ska lägga mig i tid =).. Sen sa pappa att janne ringt och sagt att jag skulle få mer jobb.. Så det låter underbart! Skönt att få lite pengar och att få något att göra! Tummen upp för det!


ut på sjön...


 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0