ett hem utan en mamma..

Första kvällen utan mamma, jag tror jag avlider.. Anna bara gapar och skriker på mig och så är det mig hon kallar omogen.. Och vem var det som fick laga maten, jo jag! Vem är det som fick skiten för att det inte va bra, jo jag! Så stod det inte på förpackningen hur mycket det skulle va så jag gjorde spaghetti till en hel arme.. Så om det är någon som är hungrig är det bara att komma.. redan första kvällen var jag alltså nära på att rymma.. Funderade starkt på att cykla in eller ta bussen till någon kompis i stan.. Hon är aldrig tacksam, även om hon är det visar hon inte det..


Idag tillbringade jag dagen med pappa, vi var i Göteborg och hade det trevligt, käkade på ett mysigt fik. Sen åkte vi runt till lite olika ställen och kolla läget, sen spenderade vi en del av eftermiddagen på IKEA.. Alltid lika spännande att gå där inne ^^ Det är som pappas kompis säger, inträdet till IKEA är 700 kr ;P.. Sen åkte vi hem.. Jag körde största delen hem.. Så nu har helvetet brutit loss ännu en gång här hemma.. Kommer jag klara resten av veckan? Det återstår att se :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0