en månad kvar...

Så var det torsdagen den 10 juli 2008 och det är en månad tills jag fyller 18, det ska bli så skönt och ha fyllt den åldern.. Sen behöver inte tiden gå så fort.. Har vart en trevlig dag.. Tänkte strunta i att åka till mormor för att stanna hemma o sola men så blåste det så på baksidan så jag bestämde mig för att åka in till stan iaf.. Och innan jag åkte in ringde det återigen en från gloconet och dom ringde igår också så denna gång berättade jag att mamma va på semester och att hon kommer hem på måndag, han bara jaha! och du fick inte följa med så börja han skratta och då sa jag att jag vart på semseter en vecka innan och då börja han skratta igen, ja då ska du inte iväg igen, haha.. Då börja jag också skratta, hahaha.. Han va sjukt kul att prata med.. Inte för nån som läser detta fattar vad jag menar men huvudsaken är att jag roades av det..

Sen käka vi middag hos mormor mellan 13 och 14 sen gick anna tillbaka till jobbet men jag bestämde mig för att stanna hos momor. Hon sa att jag kunde lägga mig på sängen medans hon diskade.. och där blev jag kvar.. Hörde att mormor kom in o sa försiktigt, sover du lisa? jag sov räv.. Då sa hon, ohh min lilla pölla.. ^^ haha hon är söt mormor. Sen kolla jag va klockan var och då va den fyra så då gick jag upp¨.. Sen så satt vi på balkongen och spela 500.. Mormor har världens sötaste uttryck när det går dåligt, jädran den albin! Låter så sjukt kul när hon säger det..

Sen har syrran problem med jobben.. Hon måste bestämma sig redan imorrn om hon ska ta det eller inte och då sk hon börja om en månad och hon tycker det kanske blir för snabbt för hon har fortfarande kunder här och så.. Usch tycker så synd om henne, det kan inte va lätt.. Det är stora beslut som ska tas.. Då är pappa rätt person att fråga.. Har man problem med skolan, jobb och andra "ansvarsfulla" val, då ringer man pappa =) tur att han finns =)..

Ska hem till marre nu ikväll och kolla på the ring som går på tv.. Ska bli kul att träffa henne, har inte gjort det sen måndags :O shiit, haha.. Nästan rekord :P Ska laga lite mat till mig och syrran nu.. Vi kan faktiskt vara sams ibland..

Ha det toppen allihopa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0