en lördag...

Idag är det en sån där dag då man bara sitter hemma och inte gör något alls.. Och så kommer även kvällen se ut.. I brist på annat så kollade jag lite på balklänningar.. Det är nästan ett år kvar men det är ju så roligt! Jakten på den perfekta klänningen.. Jag har ingen aning om hur jag vill att den ska se ut, jag vill bara ta på mig en och känna att den är rätt! För nu vet jag inte om jag vill ha en enkel, eller om jag vill ha en riktig askungenklänning (som min syster).. Färg vet jag inte heller.. Just nu känner jag inte för någon stark men då blir det säkert det om jag säger så :P Om ni har några bra sidor så får ni gärna tipsa =) Jag har alltid tyckt att man ska ha en långa klänning för det känns som att det ska vara det på bal.. Men nu tycker jag att korta är grymt snygga, fast jag vet inte om jag själv skulle vilja ha det..

Här är några jag sett idag som är ganska fina.. tycker att den första röda är snygg,
fast den skulle vart lång istället och sen en rosett i bak =)

         

 



Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskar nr 4! =)

2008-07-19 @ 18:50:19
URL: http://lesalisa.blogg.se/
Postat av: emelisen

tänk på att det är sååå mkt lättare att ha en lite kortare klänning. jag var glad att min var som den var. Alla klagade över att dem var tvugna att ha en hand för att hålla upp kläninngen och en hand för att hålla i väskan. och de klagades på att klänningarna fastnade på skorna och allt möjligt :P

Så ja. ;P

2008-07-21 @ 03:56:13
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0