En dag i härliga Göteborg..

Gårdagen spenderades i vår härliga stad Göteborg.. Jag o marre va o kikade lite på fotbollen på heden.. Grymt kul att se så mycket folk från massa olika länder.. Många snygga killar också :P det tackar vi för, ögongodis tackar man aldrig nej till.. Sen va det någon undersökning så jag tänkte det va la inte så mkt så jag tänkte ta lappen o gå där ifrån, men då börjar han fråga och kryssa i, sen kom han till en fråga där han fråga om vilka sponsorer gothia cup hade, så räkna han upp oändligt många företag.. Så skulle jag svara ja och nej.. Jag bara herregud, finns det ingen ände på skiten.. Så där stod vi ett tag.. Det va grymt många påhoppare denna dag.. Sen gick jag o marre i några affärer, sen gick vi mest omktring på gatorna och prata och bara njöt av göteborg.. Sen ca en timme innan tåget gick hem gick vi till centralstationen för att vänta där.. Så himla kul att titta på folk och så ser vi två kända ansikten ploppa upp, så var det gamla fotbollspolarna kicki och sarah :D och så hade dom med sig en av killarna från england vi träffa förra året, det va superkul, sa till honom att hälsa till darren (vet inte om det stavas så) en kille som var med förra året.. Sen åkte kicki och sarah med samma tåg som mig o marre. Så vi satt o tjöta hela vägen hem om det mesta, körkortet, kärlek, gothia och den s k eliten som alla är så otroligt trötta på! Så det va en mysig resa.. Sen va jag hemma en timme, sen åkte jag, marre, linus och john hem till min pappa o kolla på film.. Det va mysigt.. Kolla först en film som dom hyrt och sen saw som var på tv, sen va det ite jackass på tv efter.. Så vid halv två tiden kom jag hem.. Så det har var en otroligt bra dag!!

Och idag ska jag o marre gymma på friskis för första gången, tidigare har vi ju bara kört pass, men nu ska vi gå vidare :P eftersom vi får träna på gympakortet i gymmet.. Så vi får se hur det går.. Är grymt nervös eftersom jag känner mig så sjukt vilsen i gym, hoppas det inte är något folk där.. Isf kommer jag få panik.. Aja, jag är ytterst glad för att marre ska med iaf.. Detta kanske kan bli vår nya grejj :P Ska övningsköra in till stan nu, sen ska vi kolla på t-shirtar till mig, syrran blir tokig när jag lånar hennes till träningarna och det kan jag förstå.. Så nu ska jag in till stan.. Önska mig lycka till...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lycka till!

2008-07-18 @ 11:49:18
URL: http://lesalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0