Efter regn kommer solsken...

Igår spenderade jag kvällen i majåker.. Tog bussen vid sex och sen hoppade jag av vid statoil och sen gick jag ut till majåker.. Påvägen träffa jag kim, så jag stanna o tjöta lite med honom, det va rätt längesen, det va riktigt kul faktiskt.. Sen gick jag till marre och sen gick vi vidare hem till linus.. Där träffa vi linus och john.. Vi skulle sett en film men så var vädret så fint så vi strunta i det.. Jag och marre tog beslag på hans fotoalbum från barndomen, grymt kul att se :) Sen tog vi en promenad till gyllene måsen och tog en glass, dom är så himla sköna o roliga, allt dom har att berätta, kul att höra  =) Sen gick vi tillbaka, sen skulle dom på fest så jag o marre gick tillbaka hem till marre, så satt vi o prata lite och sen kolla vi på saw 2 som gick på tv.. Sen tog jag bussen hem..

en mycket trevlig kväll blev det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0