Bigaroer och film...

Gårdagen spenderades hemma, varvade med att sola och plugga teori.. Måste ta tag i det ordentligt nu.. Sen stod det i valet och kvalet om vad jag skulle göra på eftermidddagen, men min kära broder dissa mig för att skejta med daniel!? Borde jag bli upprörd.. haha.. Men vi ska nog gå o fika eller hitta på något annat idag innan jag ska träna.. Ska hinna med att träffa marre också, fattar inte varför jag skriver hinner som jag har något annat att göra på dagarna :P haha.. Sen hamnade jag iaf framför msn och då prata jag lite med en kompis och så bestämde vi att han skulle komma hit och kolla på film.. Så vi kollade på den innersta kretsen och käka bigaroer och tjötade och det kanske inte va det bästa att göra till en sån film där man behövde hänga med lite.. Men va gör det :P Men den lilla klanten hade inte kollat hur lång filmen var och han skulle upp o jobba klockan sju idag.. Den va 2 ½ timme lång, så vid 23 var filmen slut.. hahah smart jonathan ;P haha.. Aja ska kika lite på vad som händer nu under dagen.. Ni får ha en toppen dag.. Hoppas alla mår prima som var på måndaxklubben igår =) eller va säger du syrran? ;) Visst lockar ett hårt skivstång & spinning pass ;P haha.. Det är bara o bita ihop, för det kommer jag få göra som inte har tränat på för tok för länge.. Men någon gång måste man börja och idag är det dagen då det ska sättas igång, byebye soffpotatis (man kan ju önska iaf).. haah.


Hasta la vista.... BABY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0