Vart faan är samhället påväg?

Jag satt på mitt rum o kollade på tv och då ringer min mobil då var det min syster som kommit fram i Nässjö och hon skulle gå ensam från tågsstaionen hem till Christoffer och då kände hon sig förföljd.. Så då ringde hon mig för att ha någon att prata med för att hon var rädd... Det var ett gäng med utlänningar i 25-årsåldern som gick efter henne som verkade lite skumma. Ok, jag är inte rasist men det känns som om dom är opålitliga och det känns så typsikt utlänningar.. Man ska inte behöva va rädd när man går ute... vfr är det såhär? Vfr ska man behöva va rädd för att bli överfallen... Det hände ju inget men jag förstår verkligen att hon bli rädd, inte positivt att ha känslan av att någon förföljer än... Så vart faan är samhället påväg? Inte åt rätt håll iaf!


                                                  

Kommentarer
Postat av: julia

usch vad hemskt :(

2008-01-13 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0