Upp och ner

Hej hopp! Nu har jag lovat lisa o skriva varje dag och jag ska försöka, jag ska även införa dagens citat på min blogg, kolla föregående inlägg så får ni se gårdagens citat.. Den här dagen har vart upp och ner vad det gäller träningen, skulle gått på kibox med lisa, med så "glömde" *hosthost* hon att anmäla sig och då blev det fullt o sen kolla jag då fanns det en plats kvar men då palla hon inte, då sms:a jag  kussen o hon var på, men då blev det fullt igen, sen blev det ledigt, då ringde jag henne men då hade hon redan hunnit va på korpen o tränat... Så till sist ringde jag syrran och hon ville va med och så ringde jag och då fanns det en plats kvar!!! Lycka!!! hahah tack syrran!

Och på fotografisk bild tycket jag att det gick hyffsat tills vi kom tillbaka och till min stora förskrckelse ser jag att jag glömt sätta på locket på en grej, ahh shit va förbannad jag blev!!! Fy faan vad jag hatar när det blir så... men nu måste jag packa snart...


Ha det gott och ikväll är det handboll =) missa inte det!!

PUSSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0