Toppenhelg =)

Igår åkte jag till Skara för att träffa mina gamla godingar och jösses vilken toppenkväll det blev.. Det var jag, julia, hanna, lina och elin.. Hanna kunde tvyärr inte va med för hon jobbade.. Men vi fick skjuts ner till munken för vi skulle handla, efter långa diskutioner om vad vi skulle äta, vilket som var billigast och om man skulle kolla på förpackning elelr kilopris kom vi ut ifrån affären, med lite käk till kvällen + lite frukost och en film som visade sig att suga hårdare än, ah jag vet inte vad. Vi hyrde ett öga rött och för ert eget bästa, hyr inte den, det kanske bara va vi som inte fattade budskapet men isf var det ett inveckalt sådant.. Men vi gjorde hembakade pizzor som blev mumma =) Vi träffades vid fyra och jag somnade självklart först av alla.. vfr är det  ALLTID så?? Men då var kl fyra iaf.. så då hade vi tjötat om allt o inget i 12 timmar och så mkt härliga skratt o samtal, kändes precis som förr ^^ och det var underbart! Shit pompe va mys det var, käka gott, kola film, mysa, tjöta, va ute o gå o kolla skolkatalogen med underbara vänner.. kan inte bli så mkt bättre än så :P ahh det var så härligt.. Kul o bara sitta o tjöta, lyssna o berätta om allt o inget...

Kvällens bästa var nog när lina satt o läste ur en bok om ordspråk, ett var:
Bättre en vän i handen än sex i skogen... HAha ingen fattade förutom Julia, duktiga dig =)

Jag älskar internskämt :) dom är den bästa sorten :D

Och jag säger bara FALLFRUKT ^^ kvällens roligaste citat av Elin

Vill bara tacka för en helt underbar kväll/natt, får inte dröja ett halvår mellan varje gång :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0