Så skönt!

Så var det onsdagskväll.. Skolan va rätt ok idag, lisa va sjuk men vi överlevde det med.. Vi hade redigt kul på vår håltimma, satt i matsalen i 2 timmar o bara tjöta, om gamla sereier och tv program bla.. Och vårt otroligt dina kort där vi alla ser ut att vara mellan 11-14 år :P haha. Sen åkte jag hem, va hemma 10 min, packa ner träningskläderna, cykla tillbaka till bussen o in till stan o sen träna.. Idag va marre o amira med.. amiras syrra va också med, dom är så himla lika :P Sen åkte jag hem o käka o duscha o nu sitter jag här o pratar med lite härliga personer.. Ska ta tag i engelska läxan nu med.. då har jag vart riktogt duktig iadg =) hehe

Ha det gottt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0