Old friends =)

Om ungefär en timme ska jag fara iväg till Skara o min underbara vän Julia och vi ska träffa vårt gamla tjejgäng, det blir ju inte allt så ofta på senare dagar :( Men nu ska det bli av iaf.. ska bli såå kul.. Vi ska träffas hos julia vid fyra o sen gå ner till stan o handla mat o laga det hos julia o sen bara mysa o snacka i massor ^^.. Det är vi ju bra på så att säga :P Sen ska vi sova över där, så det blir en natt i skara =).. Längtar till vi ska pysa nu!!

Har bara vart hemma idag, tvekade ju på om jag skulle åka till idrottens hus och kolla på årets LOFA turnering och jag ångrar mig lite.. Hade vart kul o sett det.. Var så längesen jag kollade på något sånt :P menmen det kommer väl fler tillfällen =) 

Så har marre åkt på vinterlovssjukan som även emelie åkte på, och jag lite halvt, men jag blev bara förkyld, men mina godingar har även spytt :/ stackare.. Glad att emelie är frisk och nu håller vi bara tummarna på att marre ska bli det =)... Tusen kryapådig kramar från mig till dig <3

Ha en toppen helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0