Nu går det nedför!

Onsdagen är snart avklarad och det innebär full fart mot helgen!! Inte för jag har så mkt planerat än så länge :P men ändå.. Vi startade BIK idag o påvägen dit lyckades jag nästan trilla baklänges i bussen, jag fattar inte att jag alltid lyckas =) helt otroligt! Men jag klarade mig den här gången... När vi kom till gympasalen höll vi på att avlida, den var såå liten o söt! allt var i miniformat, för att passa barn med längden 1,20 eller nått.. Vi blev inte så många idag, lite tråkigt att endel inte hör av sig men så är det... Vi blev ett par iaf och vi blev svettiga o det är huvudsaken, kul vart det med..

Och Sverige vann mot spanien med 1 mål!!!!! faan att jag missade det... så typsikt och så kanske jag missar morgondagens match också :( men glad att dom vann efter den rysaren...

Så har jag ett till citat för dagen som kom ur Lisas mun, vet inte riktigt varför vi pratade om detta men vi pratade om killens bästa vän :P och då sa lisa:
-Men den är ju inte så viktig
- jo, men det är den väl, den ger ju liv ju, sa jag
-Ohh JAAA, shit den är ju Mäktig!!

haha ibland går det upp ljus... och då var inte lika kul o läsa eller beskriva det, men aja kul va det iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0