När 2007 blev 2008

Hej alla männsikor 2008!

Tänkte berätta lite om hur min sista dag på 2007 och min första på 2008 var.. Det började med stor beslutsångets om vad jag skulle ha på mig, men det blev till slut den jag hade på julafton.. Åkte till marre kl 16.45 där va emelie o marre o dom fixade med maten, dom var såå fina =) sen fem minuter efter så dök lisa upp tidigare än väntat, och hon var stressad till tusen. Vi fick inte va nere i köket så vi gick upp till marres rum o gjorde i ordning oss.. Sen käka vi gott!! Det blev kyckling med burgul och hembakt bröd, så himla gott var det, fläskfilé och potatisgratäng kan slänga sig i väggen :P  sen dansa vi lite, käka lite efterätt och sen drog vi till robin vid åtta tiden.. När vi gick dit, blåste det motvind och va svinkallt, usch, snöade gjorde det lite med..

Där var det riktigt kul, träffade endel nytt folk som var mkt trevliga =) Vi satt o tjötatde, sjöng singstar (som jag har märkt att dom flesta har gjort på nyårsafton ^^) haha, drack lite o dansade och bara hade kul!! Sen kom emelies kompis Malin också :) och sen krånglade det lite med några kompisar, men det kändes inte som att det fanns något att göra.. Dom visste att dom var välkommna men ändå fuckade allt upp sig. Ville inte att det skulle bli så, men man kan inte styra över andras känslor..  Sen när kl var 23.00 och det bara var 1 timme kvar på det här året så drog vi ner till torget.. Och efter endel kisspauser och pratstunder kom vi fram till torget :) Där träffade man massa andra kompisar o va så trevligt..  Sen när klockan närmade sig tolvslaget så fick vi inte upp champangekorken så en snäll kille bredvid fock hjälpa oss =) Sen gick vi mest omkring så vi kollade knappt på fyrverkerierna, så jag kan inte säga om det var bra eller inte men det var det nog!
Och jag ska inte ha min mobil inärheten när jag fått i mig lite, kan skicka så dumma sms :P haha.. men det är bara o ta med lite humor :P Träffade inte alla dom jag ville träffa på torget, hade så höga förväntningar.. Menmen jag hade riktigt kul med mina underbara vänner iaf =) Sen träffade vi några som vi var på förfest hos och dom skulle tillbaka till majåker, men det pallade inte vi så vi gick till emelies brors lägenhet istället.. Så gött. fast jag trilalde av emelies brors säng, ingen bra kombination och skratta o snurra samtidigt.. men det var en riktigt lyckad kväll!!! Tack vare mina underbara vänner..

Nu är det bara ladda till tusen för nu är 2008 här! och det kommer bli ett underbart år hoppas jag =)



                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0