Monday....

Så vart det måndag.. var ett tag sedan jag skrev nu.. Förra veckan va ganska stressig med alla läxor o inlämningar, men jag hoppas det gick bra! PÅ fredagen hade vi handboll på gympan, det var roligt! Sen gick jag på stan o träffade kussen så jag gick på stan med henne och sen fick jag skjuts hem =) Såg en grymt fin tunika på åhléns, ahh vill verkligen ha den.. den såg jättefin ut, eller så vill jag ara prova den o hoppas på att den är ful så jag slipper tänka på den :P ....  Sen på fkvällen var jag och kollade på arn, den va riktigt bra faktiskt... Sen på lördagen åkte jag skridskor med syrran, stoffe och kussen.. Det var skitkul :D .. sen va vi o handla lite inför kvällen.. Sen kom emelie, lisa, marre och vi hade mys.. vi gjorde kycklingkebab och halvkolla på handbollen och bara tjöta, synd att emelie åkte så tidigt, men det var ju förståligt.. Sen på söndagen kollade jag på innebandy med pappa o stoffe, anna vann med 3-2 riktigt spännande match =) askul o se... vill se herrarna på fredag eller söndag, det var jätte längesen. Sen var det handboll på tv.. Sverige vann med 25-41 ett riktigt målkalas...

Idag har det vart en go dag i skolan. Hade matte, företagsekonomi och information & layout...

Och imorse vart det världens finaste soluppgång!!!! Helt otroligt... var nära på att gå av bussen för att få ta lite kort, det var så himla snyggt!!!! ahh, blev helt tagen... haha

Aja ha det gott, ska skriva lite mer den här veckan.. PUSS & KRAM

Dagens citat:

Lisa står vid skåpen och går med bestämda steg mot toaletterna och säger med hög och bestämd röst:
- Ahh va jag är SKIIITNÖDIG!!!!!
Det kan vi ju alla ta på två sätt ^^




                       image98

Kommentarer
Postat av: Emelisen

jag är så avis på dig!
du är bäst på att fånga något fint på kort.
Vilken underbar himmel.
Jag låg nog och sov när den där himlen visade sig :P

2008-01-21 @ 17:49:45
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0