Mm I like lediga dagar =)

Sitter här och klockan är 12.16, sitter och lyssnar på en grymt bra låt av Takida, poisoned. Lisa är här för hon sov över från igår, för då va vi på nattvandring och idag är vi lediga =) så skönt. Dagen igår var som alla andra dagar, skön dag i skolan, fast alla kanske inte var på deras bästa humör... Sen efter skolan gick jag o lisa till hjertberg o köpte semla och det slutade med att vi fick springa till bussen och det var inte sista gången för idag.. Sen gick vi hem till mig o åt semla, sen fick vi bråttom till bussen så jag skjutsade lisa ibak på cykeln. Sen hade jag med väskan och det ångrade jag mig och vi hade bara fem minuter att ta oss till DLG... Så det slutade med att vi en gång till fick springa genom stan och den här gången fick vi sällskap av amira o marre =) sen åkte vi upp till råda med alla samhällare som valt nattvandring.. det var jättemysigt att gå ute i sogen med facklor =) fast ngn spökvandring var det dock inte... Vi blev skrämda en gång men men det var bättre en ingen gång... Och korven smakade riktigt bra!! Sen avslutade det i kyrkan med lite musik... Sen bar det iväg ner till stan igen. Då gick vi till hemköp och köpte våra efterlängtade ostbågar och dom smakade gott må jag säga ^^... Alla kukade ur så det blev bara lisa som följde med hem till mig, men det var hur trevligt som helst! Alltid lika mysigt med nattbesök, sen sov vi så gött på soffan ^^

Fast vi båda vaknade imorse av att vi hade ont i halsen, jag hoppas verkligen att det går över.. I eftermiddag bli det fika med polarna och sen KiBox med syrran, jippieee =D... 

Gårdagens citat:
Innan vi skulle börja gå på nattvandringen så skulle vi tända våra facklor över marschalen.. Då var dom bitchiga negertjejerna där och skulle tända samtidigt och då säger en av dom:
- Jag vill inte tända först ifall man inte får det för då kommer dom skylla på mig för jag är svart!!!
Vi börjar gapskratta och dom med och det visade sig att dom var mer roliga än bitchiga negerbrudar ;)
 
Bort med alla fördomar

HA det götttt

Kommentarer
Postat av: Emelisen

vilka fördomar du har, Lisa :P usch på dig ;D

2008-01-29 @ 13:26:36
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0