Ledsen :(

Usch fy faaan!!!
Shit va humöret kan ändras, satt o hade det jättemysigt på Milano med min syster o bror och sen rasar allt bara. Satt o hulkade, kan inte hjälpa det, vet att han inte försvinner men det känns som att han kommer va borta under så lång tid... Slutade med att jag fick gå ut från milano när vi skulle betala... Varför ska det kännas så jobbigt för?! Grät en hel timme efter.. Han har åkt  till Nya Zeeland i ett halvår, men det här är en annan sak, när han är färdig är han 25 och syrran är 23 och jag 21 och då kommer våra liv se helt annorlunda ut... Jag ångrar så att vi inte har umgåtts mer alla tre, vi har kunnat ha så roligt tillsammans och nu är det försent... FAAAN!!

Kommer sakna honom så mkt... Så börjar jag tänka på att syrran också kanske kommer flytta snart, då blir jag ensam lämnad här.... helvete!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0