ett skratt förlänger livet?

Om ett skratt förlänger livet så blir jag nog 10 år äldre än jag skulle blivit :P För igår hade jag verkligen en toppendag rakt igenom! Började med en liten sovmorgon, sen tog jag o marre oss till f-huset för att värva medlemmar i Unga Aktiesparare, men först hittade vi dom inte men sen fann vi dom, så vi hade en liten monter o massa tidningar o sånt med oss... Det var theres o Anders som var där fösrt, och dom är verkligen hur trevliga som helst!! Man kan bara skratta med anders han är så rolig ^^ sen kom Petrus också och raggandet på nya medlemmar gick inte så bra i f-huset så efter vi käkat drog vi oss bortåt mot västra =) och där gick det bättre... Sen åkte vi hem till marre, vi var så trötta efter at stått hela dagen.. Så vi tog oss ett par mackor o sen la vi oss i marres säng o vilade.. Sen bar det iväg ner till stan igen.. där träffade vi elina som blev medlem dagen till ära!

Så var det lite utbildning med en kille som hette Kristian som kom från Göteborg. han vart riktigt bra o rolig, kändes som om man lärde sig mer på den här kvällen än hela aktiekursen i skolan :P.... Sen gick styrelsen o jag :P (haha jag fick följa med fastän jag inte är med i styrelsen) til stadt och där blev vi bjudna på middag.. Det var så himla roligt, skrattat så mkt hela dagen, man kan inte göra annat meed dessa härliga människor! det var helt enkelt toppen =)

Sverige förlora tvärr mot tyskland och va därmed ute ur EM :( en som hette kit som va med lyssnade på det i head setet :P Så vi fäöljde slutet av matchen ^^ TAck för en underbar kväll!

Det fanns å många roliga citat den här kvällen så jag kan inte välja men en riktigt rolig kommentar var:

"HÄR SKA VI SPEXA TILL DET LITE" + lite handrörelser till detta ^^ jag tror bara du fattar marre, men det var verkligen dökul :P

image101

Kommentarer
Postat av: marräe

de va mäkte kul :D Han är så härlig ju!

2008-01-26 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0