Denna dagen lycka!

Alltså, den här dagen har vart underbar! Vi hade i princip bara en lektion och då fick vi beröm av yngve för att vi jobbade så bra och att vi var effektiva, för det här tycker jag o marre är skitkul :D Så kul när det går bra, vi ska göra en dunder redovisning :D Och sen när vi gick ner till stan träffade vi emelie och den lilla busen hade tagit KÖRKORT!!!!! Så jävla bra är hon.. är så glad för hennes skull och imorrn blir det brummbrumm till skolan :D
Så fixa marre praktikplats idag, blev så glad att hon fick det för jag vet hur jobbigt hon tycker det är med praktik, bra jobbat babe!! Sen träffa jag emil på stan så jag gick med honom en stund för jag väntade ändå på bussen, sen träffade jag matilda o frida på station, dom hade shoppat loss totalt :D jag vil också, men jag väntar bara på att kläderna från H&M ska komma  ;:P Längtar, tror det kan komma i veckan :P Tjohooo!!!! Sen prata jag lite med en anders från UA lidköping =) så jag har träffat enhel del med folk idag, alltid lika trevligt det där :)

Just nu är det bara religionen som tar emot, ska va inne på fredag, men det känns som om det gått riktigt bra i eftermiddag.. Ska kolla OC snart och sen ta tag i det igen! 

Ha det gottt!!!

Kommentarer
Postat av: Emelisen

vilken bra dag det verkar ha varit ;D

2008-01-16 @ 16:34:46
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0