Cypern here we come =)

Kan bara sååå jävla gött, känns bara som livsglädjen är tillbaka! Att humöret kan förändras så fort, satt o grät framför datorn igår för att jag va så deprimerad och jag inte hade något att se fram emot, brorsan lämnar oss, emelie kommer lämna oss, skolan börjar med alla måsten igen :( Så gick jag ut en sväng i skogen, sen kom jag tillbaka till datorn o då sa lisa att hon och hennes familj hade bokat resa till cypern o så undra dom om jag ville följa med? Och vad svarar man, följa med på semster till ett varmt ställe med en av sina bästa komisar, hell yeah!!!!! Så jääävla kul ska det bli!! 


FÖR ATT JAG SKA HIT DEN 25 APRIL 2008

     

Kommentarer
Postat av: Emelisen

jag är så avundsjuk!!!!!!!!
hoppas ni kommer få det kanoners!

2008-01-04 @ 11:19:01
URL: http://rainbowtears.blogg.se
Postat av: Lisa

28 april Lisa :P 28 :D

2008-01-04 @ 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0