bored....

Jag blir så uttråkad av att vara hemma!! Va inte i skolan idag för jag kände mig bara så hängig och förkyld och huvudvärken gör sig påmind... Så dagen har jag tillbringat framför tv:n med O.C (usch vill inte veta hur många timmar :P) men jag har faktiskt inte bara slappat.. Samtidigt har jag suttit och gjort instuderingsfrågorna till idrott & hälsa A som ska in nästa vecka, så det är lika bra att göra färdigt det när man inte har något bättre för sig.. Ska skriva rent det på datorn nu! Vill verkligen bli frisk så fort som möjligt... Dels ser jag förjävlig ut, risig och ser helt drogad ut... Ska ta en dusch sen så kanske jag piggnar till.. Blir nog hemma dag imorrn med :( :(

Men imorrn är det fredag och sen är det bara en vecka kvar och sen är det lov!


image112


jag håller tummarna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0