äntligen helg =)

Så vart det fredag igen, alltid lika skönt! Började kl 10.45 idag och jag ska väl inte klaga men jag ogillar verkligen sovmornar starkt! Det var en svenska lektion och idrottslektion.. Gymoa lektionen va inte så kul idag och blåst har det gjort precis hela dagen,, känns inte som man haft bägge fötterna på jorden... Och Lisa har vart nere idag eller så var hon bara trött, inte så roligt, men man kan inte va på topp jämt :) Men hon blev nog på lite bättre humör senare.. hon köpte ett par riktigt fina acne jeans och så var vi o kökade på elake måns, det var ett tag sedan :P det var gott.. Sen drog vi oss hemåt med 106:an..

Sen har jag suttit framför datorn o bara slappat, ska byta om för ska på innebandy snart, ska kolla på IBK med syrran o stoffe =) Är såå sugen på att festa, men vi ska nog till stadt när marre fyller år ^^ ska bli såå kul :D

är den här klänningen fin? Den är ganska kort, men jag får väl ha leggings :P


Kommentarer
Postat av: Emelisen

den var jättefin :)
den får du ha på dig när vi ska till stadt :D

2008-01-25 @ 17:44:41
URL: http://rainbowtears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0