Yeaahh

Alltså, shit pompe va KiBox är populärt, fann bara 11 platser kvar utav 40 men nu är vi bokade iaf, syster min och jag =).. Synd att vi inte kan gå på skivstång o spinning, är ju ingen annan som vill det ju :( Lite trökigt..

Så pratade vi om att hitta på ngt, mitt förslag är att åka till villabadet och ha picknick, ta med massa filtar o klä på oss med massa kläder och bara sitta o tjöta o mysa =) Ett annat förslag som gavs utav marre var att åka skridskor, vilket också är kul, gjorde det iof i söndags men vad gör det :P Så vi får se vad det blir... och sen är det corner på kvällen och vi vet fortfarande inte vart vi ska va innan, fast paniken har inte infunnit sig ännu och tur är väl det :P


Här är en bild på tunikan jag o emelie köpte igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0