Vad gör man?

Japp, då va onsdagen snart över också.. Dagen har väl vart bra, kul o få träffa marre o käka med henne =) det är en go timme vi får tillsammans... Har fnissat ganska mkt :P hänt lite småkul saker hela dagen.. Kollade på vänner förut och jag inser hur mkt vänner betyder.. atck för ni finns, vet inte vad jag skulle ta mig till utan er.. våra samtal o möten är obeskrivliga!
 
Har lite problem inför morgondagen.. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det.. Jag är på rydéns mellan 10-17 och en times lunch, så ska jag hinna till bansken o föra över lite pengar.. Sen ska jag fixa passet med mamma och sen fika.. kommer bli en stressig dag... Måste säga att jag saknar osten lite.. han va så härlig att umgås med.. skulle bara vilja ha honom som en nära vän, men det är inget man bara blir, även om jag skulle vilja det.. Jag känner bara för att träffa mssa nytt folk o knyta mssa nya kontakter.. Jag vill ha lite förädring i min tillvaro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0